duminică, 18 aprilie 2010

Leapsa de la Irin

Fiindca tot nu fac bagaje pentru maine, si nici nu ii formatez iPod-ul Andreei (dar o s-o fac), am acceptat sa fac leapsa de la Irin. N-am s-o dau nimanui mai departe, evident pentru ca Irina este oricum singura persoana interesata de blogul meu. Nu scriu pentru "subscribers", asta sa fie clar. Scriu sa fac "muschi la creier".
Leapsa asta zice sa-mi aleg o trupa/un artist si sa raspund la anumite intrebari cu piese din discografia lor. Foarte tare! Eu aleg Gogol Bordello.


1. Esti baiat sau fata?
Sally
2. Descrie-te!
60 revolutions
3. Cum se simt oamenii in preajma ta?
Start Wearing Purple
4. Cum ti-ai descrie relatia anterioara?
East Infection (fara caterinca!:|:)) )
5. Dar pe cea actuala?
Supertheory of Supereverything
6. Ce parere ai despre iubire?
Alcohol
7. Unde ai vrea sa te afli acum?
Avenue B
8. Cum e viata ta?
Super Taranta!
9. Ce ai cere daca ai putea sa-ti pui o singura dorinta?
Harem in Tuscany
10. Spune ceva inteligent.
Immigrant Punk :))

And the end. Propun o leapsa asemanatoare, dar pe versuri dintr-o singura melodie, si mai multe intrebari. Noapte bunaaaaaaaaaaa.

Un comentariu: